Épületgépészeti rendszerek teljeskörű kivitelezésével foglalkozó 100%-ban magyar tulajdonú GLT Delta Kft. szigetvári telephelyére keressük részmunkaidős IRODAI ADMINISZTRÁTOR kollégánkat.  

Főbb feladataid lesznek:    

  • nyilvántartások vezetése
  • anyag kiadással, raktározással, készletezéssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • szállítólevelek kiállítása, nemzetközi fuvarlevelek (CMR) elkészítése
  • adatszolgáltatások kezelése
  • számlázással kapcsolatos adminisztráció

A pozíció betöltéséhez az alábbiakat várjuk Tőled:

  • középfokú végzettség
  • MS Office programok ismerete (Word, Excel, Outlook)
  • magabiztos kommunikáció
  • önálló, precíz munkavégzés
  • jó problémamegoldó képesség 

Előnyt jelent:

  • angol nyelv középfokú ismerete
  • adminisztrációs területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk: 

  • stabil vállalati háttér
  • 4 órás munkavégzés
  • hosszú távú munkalehetőség   
  • versenyképes jövedelem

Jelentkezni tudsz:

Magyar nyelvű önéletrajzzal a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen. 

Jelentkezés

Dokumentum feltöltése Tallózás
Cookie-kat használunk
Weboldalunkon cookie-kat használunk. Ezek egy része elengedhetetlen az oldal működéséhez, míg mások az oldal és a felhasználói élmény javítását segítik (követő cookie-k). Eldöntheted, hogy engedélyezed a sütiket vagy sem. Felhívjuk figyelmed, hogy ha elutasítod őket, előfordulhat, hogy nem fogod tudni használni a webhely összes funkcióját.